تفاوت کمپ های فشرده و کلاس های عادی از لحاظ محتوایی، زمانی و … چیست؟

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

کلاس های عادی (ترمیک) از لحاظ محتوایی و زمان تدریس تفاوتی با کمپ های فشرده نداشته و تمام سرفصل های دوره های ترمیک در کمپ های فشرده نیز تدریس می شود.

این دوره ها فقط از لحاظ نحوه برگزاری تفاوت دارند. دوره های عادی (ترمیک) معمولا طی جلسات 3 ساعته و به صورت یک، دو یا سه جلسه در هفته برگزار می شود اما دوره های کمپی معمولا طی جلسات 8 ساعته در 3 تا 6 روز متوالی در یک هفته برگزار شده و به اتمام می رسد.

برای کسانی که می خواهند در یک مدت کوتاه تر دوره را گذرانده و یا به دلیل مشغله کاری ، محدودیت زمانی و یا بعد مسافت (سکونت در شهرستانهای دیگر) امکان استفاده از دوره های معمولی (ترمیک) را ندارند دوره های کمپی (فشرده) بسیار مناسب تر است به همین دلیل معمولا این کمپ ها به گونه ای برنامه ریزی و برگزار می گردد که تمام یا برخی از جلسات آن مصادف با تعطیلات مناسبتی و یا آخر هفته باشد.

هر کدام از این دوره ها مزایای خاصی را دارند. به عنوان مثال در کلاس های عادی، دانشجو بین دو جلسه کلاس فرصت بیشتری برای مرور و تمرین سرفصلهای تدریس شده دارد. از طرفی به دلیل متوالی بودن مطالب درسی در کمپ های فشرده ، سرفصل های آموزشی با نظم و درک بهتری ارائه می گردد. برای جبران فشردگی دوره های کمپی دانشجویان می توانند با ضبط صدای استاد و جزوه برداری در هنگام تدریس کیفیت فراگیری خود را افزایش دهند.

اشتراک گذاری

سلام. من اشکانم. از بچگی عاشق وبلاگ گردی بودم. از یه جایی به بعد همش به این فکر می‌کردم که یه سایت رو چجوری می‌سازن؟ اصلا اینا چیه؟ تا اینکه تو 15 سالگی تصمیم گرفتم برم دنبال جوابش :) اینطوری شد که وارد دنیای طراحی‌سایت شدم و در ادامه کمی هم سمت دیجیتال مارکتینگ رفتم.
0 0 رای ها
امتیازدهی به این محتوا
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x